سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تغییرات آب و هوایی اثرات رواناب کودها را تشدید میکند

با تشدید و مکرر شدن رویدادهای بارندگی، کودهایی که در زمین‌های کشاورزی میدوسترن اعمال می‌شوند، از بین می‌روند و آبراه‌های دور و نزدیک را آلوده می‌کنند.

 

شهرستان شامپین، ایلینویز، واقع در قلب سبد نان آمریکا، به تامین تقاضای کشور برای ذرت و سویا کمک می‌کند و در عین حال یکی از تاثیرات موذیانه تر تغییرات آب و هوا یعنی رواناب کود را تامین می‌کند.

 

هر سال، کشاورزان تن‌ها کود نیتروژن را به بخش‌های وسیعی از محصولاتی که منظره مسطح Champaign را پوشانده‌اند، مصرف می‌کنند.

 

از آنجایی که باران کودهای استفاده نشده را به رودخانه اسپون نزدیک می‌برد، باعث رشد جلبک‌های سمی در پایین دست می‌شود.

 

مواد مغذی اضافی همراه با آب از Spoon به مجموعه‌ای از رودخانه‌های بزرگ‌تر می‌ریزند تا اینکه به خلیج مکزیک ریخته می‌شوند و به منطقه مرده عظیمی دامن می‌زنند که در آن هیچ حیاتی نمی‌تواند زنده بماند.

 

ویرانی‌های زیست محیطی - افزایش شکوفه‌ها و یک منطقه مرده به طور مداوم در حال رشد - برای چندین دهه به خوبی ثبت شده است.

 

اما بسیاری از دانشمندان اکنون بر این باورند که تغییرات در نحوه بارش باران، همانطور که در تحقیقات یک ساله USA TODAY توضیح داده شد، زمینه را برای بدتر شدن اوضاع فراهم کرده است. این سیاره که در حال گرم شدن است، به طور کلی بارندگی بیشتر و به طور خاص بارندگی‌های بیشتری را به همان مناطق ایالات متحده می‌آورد که اکثر محصولات کشاورزی وابسته به کود در آمریکا رشد می‌کنند.

 

شهرستان Champaign، که یکی از بالاترین مقادیر نیتروژن مازاد کشور را دارد، برای این تاثیر در حد صفر است.

 

USA TODAY و Investigate Midwest داده‌های بارش بهاره و سطوح نیتروژن را بین سال‌های 2014 و 2020 در رودخانه اسپون تجزیه و تحلیل کردند. این تجزیه و تحلیل نشان داد که انواع رویدادهای شدید بارندگی که توسط یک سیاره در حال گرم شدن رایج‌تر می‌شوند، سه برابر بیشتر از سایر رویدادهای بارانی باعث روان‌آب کود می‌شوند و به سهم بزرگی از آن در آبراه‌ها کمک می‌کنند.

 

رسانه‌ها شهرستان Champaign را به دلیل نرخ بالای نیتروژن مازاد برای محصولات ذرت - شماره سه در کشور - و به دلیل اینکه یکی از معدود مکان‌هایی است که سازمان زمین‌شناسی ایالات متحده غلظت نیتروژن حوضه آبخیز را در یک دوره چند ساله دنبال می‌کند، انتخاب کردند.

 

نیتروژن در قاشق در طول هفت بهاری که دولت فدرال آن را ردیابی کرد، 42 بار افزایش یافت. سی و شش سنبله پس از بارندگی به وجود آمدند، زمانی که کود به ذرات خاک می‌چسبد و از مزارع مزرعه دور می‌شود و به رودخانه می‌رود.

 

با این حال، گاهی باران‌ها آنقدر سریع و شدید می‌آمدند که ده‌ها هزار پوند کود نیتروژن به رودخانه می‌ریخت و سطح را به اوج می‌رساند.

 

سه طوفان شدید، یک سوم کل نیتروژن را در این دوره زمانی به رودخانه اسپون ریختند.

 

این یافته‌ها منعکس کننده یک مطالعه بزرگتر است که توسط چندین محقق انجام شده است که نشان می‌دهد باران شدید در سراسر حوضه رودخانه می‌سی سی پی نیز به یک سوم از نیتروژن سرازیر شده به خلیج مکزیک کمک می‌کند. این باران شدید تنها در نه روز در سال اتفاق می‌افتد.

 

بر اساس اندازه‌گیری‌های اخیر اداره ملی اقیانوسی و جوی، در میان بارزترین پیامدهای رواناب کود، منطقه مرده خلیج‌فارس در سواحل لوئیزیانا و تگزاس قرار دارد و حدود 6330 مایل مربع آب را غیرقابل سکونت کرده است.

 

شکوفایی جلبک‌های شناور در 35 سال گذشته گسترش یافته و کاهش یافته است، اما به طور مداوم از هدف تعیین شده توسط گروه ویژه هیپوکسی آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده فراتر رفته است. میانگین پنج ساله فعلی تقریباً سه برابر بیشتر از هدف است.

 

اما این فقط خلیج مکزیک نیست. رواناب کودها بر رودخانه‌ها و دریاچه‌های سراسر کشور ویران می‌کند. آب آشامیدنی را آلوده می‌کند، به آبزیان آسیب می‌رساند و هم مردم و هم حیوانات خانگی را بیمار می‌کند. جمعیت گاو دریایی در فلوریدا را از بین برده و خلیج چساپیک در شمال شرقی را آلوده کرده است.

 

یک مطالعه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری نشان داد که انواع خاصی از شکوفه‌های جلبک، مانند سیانوباکتری، باعث عفونت‌های تنفسی، خونریزی گوارشی و استفراغ می‌شوند و مسئول حداقل 321 بازدید از اورژانس در ایالات متحده بین سال‌های 2017 تا 2019 هستند. در سراسر جهان سالانه حدود 60000 نفر در اثر شکوفه‌های جلبک مسموم می‌شوند.

 

شکوفه‌ها همچنین متان را منتشر می‌کنند، گاز گلخانه‌ای که گرمایش جهانی را تشدید می‌کند. EPA اخیراً دریافته است که انتشار گازهای گلخانه‌ای می‌تواند در قرن آینده 30 تا 90 درصد افزایش یابد.

 

این یک حلقه بازخورد ویرانگر است. شکوفه‌های جلبک به گرم شدن کره زمین کمک می‌کند، که باعث افزایش بارندگی می‌شود و سپس رواناب کود را تشدید می‌کند.

 

بر اساس ارزیابی آب و هوای ایالت در سال 2021، در ایلینوی، تعداد روزهایی که حداقل دو اینچ بارندگی دارند، در طول قرن گذشته حدود 40 درصد افزایش یافته است. و بهار - زمانی که بسیاری از کشاورزان کود مصرف می‌کنند - انتظار می‌رود تا پایان این قرن شاهد برخی از بزرگترین دستاوردها در بارندگی باشد.

 

در عین حال، کشاورزان به طور فزاینده‌ای از کودهای شیمیایی استفاده کرده اند. تنها بین سال‌های 1960 و 1980، استفاده از آن در محصولات برتر کشور سه برابر شد - از 7.5 متریک تن اعمال شده در سال به 23.7 میلیون تن. این سطوح از آن زمان تا کنون در اطراف نقطه اوج معلق بوده اند.

 

آنچه در شهرستان شامپین اتفاق می‌افتد در صدها شرکت کشاورزی ضرب کنید

آنچه را که در شهرستان شامپین اتفاق می‌افتد در صدها جامعه کشاورزی در سراسر ایالات متحده و به‌ویژه در حوضه رودخانه می‌سی‌سی‌پی ضرب کنید.

 

ترنت فورد، اقلیم شناس ایالت ایلینوی گفت: یکی از "قوی ترین سیگنال‌های" تغییرات آب و هوایی افزایش شدت بارندگی است. او گفت که یکی از بزرگترین چالش‌های آن افزایش رواناب کود است.

 

با وجود مشکلات، مقررات کمی از سوی دولت در مورد کاربرد و مدیریت کود وجود دارد. برخلاف آفت‌کش‌ها، کشاورزان می‌توانند هر چقدر که می‌خواهند از کود استفاده کنند و برای بیش از حد مطمئن، جریمه یا جریمه‌ای ندارند.

 

ریچارد کروز، استاد زراعت در دانشگاه ایالتی آیووا، گفت که تنظیم استفاده از کودهای شیمیایی و کود دامی دشوار خواهد بود. او گفت: «شما باید تقریباً هر هکتاری را که کشت می‌شود، پلیس کنید.

 

تلاش‌های دولت برای انجام این کار به طور مداوم با مخالفت گروه‌های کشاورزی مانند فدراسیون اداره مزرعه آمریکا مواجه شده است.

 

در همین حال، اقدامات داوطلبانه برای کاهش رواناب - مانند کاشت گیاهان پوششی - به کندی انجام شده است.

 

طبق گزارش دوسالانه ایالت، در ایلینویز، کشاورزان در مجموع 1.4 میلیون هکتار محصول پوششی در سال 2019 کاشتند، اما برای دستیابی به اهداف بلندمدت EPA در کاهش مواد مغذی، به 20.7 میلیون هکتار دیگر در ارتباط با سایر اقدامات مدیریتی نیاز است. .

 

کتی گرگ، متخصص کشاورزی در شبکه غیرانتفاعی Prairie Rivers Illinois می‌گوید: «آنها به اندازه‌ای نیستند که ما باید ببینیم تا واقعاً تغییری ایجاد شود. سپس این با تغییرات آب و هوایی پیچیده تر می‌شود.

 

کود بیشتر، مشکلات بیشتر

در اواخر ژوئن، آن سوانسون، کشاورز کانتی Champaign، نگاه کرد که ابرهای بارانی در حال جمع شدن آسمان را تاریک کرده است.

 

سوانسون که یک مزرعه ارگانیک 10 هکتاری را اداره می‌کند که گوجه‌فرنگی، فلفل و کدو را پرورش می‌دهد، می‌دانست که بارش باران برای محصولاتش فاجعه‌ای به همراه دارد.

 

غواصی غافلگیرکننده‌ای که در آن هفته بر روی بیشتر مناطق مرکزی ایلینوی سقوط کرد، گردبادهایی را ایجاد کرد و به رویدادهای خارج از منزل پایان ناگهانی داد. همچنین منطقه شهری Champaign-Urbana را با 5.1 اینچ باران خیس کرد.

 

بر اساس نظرسنجی آب ایالتی ایلینویز در دانشگاه ایلینویز در اوربانا-شامپین، این نیم اینچ بالاتر از میانگین میزان بارندگی منطقه برای کل ماه است.

 

بارش باران باعث شد که در بیشتر 2000 گوجه فرنگی سوانسون لکه‌های باکتریایی ایجاد شود و فصل زودتر به پایان برسد.

 

سوانسون گفت: «شما فقط انتظار ندارید که بعد از ژوئن آنقدر باران ببارد. "این واقعا ناامید کننده بود."

 

سوانسون در حوضه آبخیز رودخانه اسپون نیست، بنابراین هر کود اضافی از مزرعه او در عوض به رودخانه کاسکاسکیا تخلیه می‌شود. اما سوانسون برای اطمینان از باقی ماندن مواد مغذی در خاکش از روش‌های کشاورزی زیادی استفاده می‌کند.

 

سوانسون گفت، در ابتدای هر فصل، او از خاک خود نمونه برداری می‌کند تا ببیند از قبل چقدر مواد مغذی دارد و مصرف کود خود را بر این اساس تنظیم می‌کند. او به جای اینکه همه آن را در شروع فصل رشد بریزد، با رشد محصولاتش کم کم از آن استفاده می‌کند.

 

اگر پیش‌بینی آب‌وهوا بارش‌های شدید را نشان دهد، او تا شرایط خشک‌تر صبر می‌کند تا محصولات بتوانند بیشترین مواد مغذی را دریافت کنند.

 

دقیقاً به همین دلیل است که «پانسمان کناری» معمولاً کارآمدتر است، زیرا در طول فصل رشد محصول را با قاشق غذا می‌دهید، برخلاف پوشاندن این توده بزرگ در ابتدای فصل یا حتی قبل از شروع فصل. کلسی گریشیم، محقق دانشجوی کارشناسی ارشد در بخش علوم طبیعی و منابع محیطی در دانشگاه ایلینوی.

 

سوانسون همچنین از محصولات پوششی استفاده می‌کند. گرگ گفت، گیاهان پوششی که در خارج از فصل کاشته می‌شوند، زمانی که مزارع معمولاً برهنه هستند، می‌توانند ساختار خاک را بهبود بخشند و آن را بیشتر شبیه یک «اسفنج» کنند. اسفنج آب اضافی و مواد مغذی را جذب می‌کند و همچنین سلامت کلی خاک را بهبود می‌بخشد.

 

سوانسون گفت: "با کشت پوششی، من می‌خواهم مطمئن شوم که این مواد مغذی را دوباره در خاک برمی‌گردانم تا سال به سال آنها را از مواد مغذی تهی نکنم."

 

اما سوانسون یک استثناست.

 

کروز، استاد دانشگاه ایالتی آیووا، گفت که بسیاری از کشاورزان بیش از حد کود را به عنوان پرچینی در برابر باران شدید استفاده می‌کنند. او گفت که این یک راه ارزان برای اطمینان بیشتر از هر برداشت است، اما می‌تواند مشکل رواناب را تشدید کند.

 

کروز گفت: «این مانند یک بیمه نامه است. "هزینه‌های کود، اما نداشتن کافی برای بهینه سازی عملکرد شما، هزینه بیشتری دارد."

 

طبق داده‌های گردآوری‌شده توسط محققان دانشگاه ایالتی آیووا، محصولات ذرت تنها در شهرستان شامپین به طور متوسط ??31 میلیون پوند بیشتر از هر سال نیتروژن مورد نیاز خود در دهه منتهی به 2019 داشتند.

 

این سومین میزان نیتروژن مازاد در کشور برای ذرت است که یکی از وابسته‌ترین محصولات کشاورزی به کود است.

 

سمی و پرهزینه

اریکا بالزا در حدود 350 مایلی شمال شهرستان شامپین، به طور مستقیم از پیامدهای سمی و پرهزینه رواناب کنترل نشده کود آگاه است.

 

هنگامی که مادر دو فرزند نزدیک به یک دهه پیش به خانه شوهر جدیدش در روستایی Kewaunee County، ویسکانسین، خارج از گرین بی نقل مکان کرد، به یاد می‌آورد که او به آنها هشدار داده بود که آب ننوشند.

 

او به یاد می‌آورد که او گفت: "می توانید با آن دوش بگیرید، می‌توانید با آن لباس بشویید، ماشین ظرفشویی را روشن کنید، اما نمی‌توانید آب را اینجا بنوشید."

 

بالزا گفت که دلیل: کود مورد استفاده به عنوان کود در مزارع مزرعه مجاور پس از بارندگی به چاه خانواده او نفوذ می‌کند. چندین بار آزمایش آب برای باکتری کلیفرم مثبت شده است.

 

این وضعیت مخصوصاً برای بالزا خطرناک است زیرا سیستم ایمنی بدن او به دلیل سرطان سینه متاستاتیک مرحله چهار به خطر افتاده است.

 

اما این تنها مشکل نیست.

 

یک روز در سال 2016، بالزا گفت، قبل از رفتن به طبقه بالا برای رختخواب، ماشین ظرفشویی خود را روشن کرد. وقتی شیر آب را باز کرد تا دندان‌هایش را مسواک بزند، آب قهوه‌ای رنگ بیرون ریخت و بوی کود می‌داد. آزمایش باکتری گاو و E. Coli را نشان داد.

 

اداره منابع طبیعی ویسکانسین و کمک مالی یک کشاورز هزینه بیش از 13000 دلاری نصب یک چاه جدید برای انتقال آب به خانه او را پوشش داد. اما بالزا مجبور شد خودش یک ماشین ظرفشویی جدید 700 دلاری بخرد، زیرا این حادثه ماشین ظرفشویی قدیمی را خراب کرد.

 

او گفت حتی با وجود چاه جدید، آب او هنوز شواهدی از باکتری‌های کلیفرم و E. coli و همچنین سطوح بالای نیترات را نشان می‌دهد.

 

بالزا گفت که نظارتی بر کشاورزانی که کود دامی مصرف می‌کنند وجود ندارد.

 

او در مورد کشاورزی که فکر می‌کند مسبب روان آب بود، گفت: «او با یک سیلی به مچ دست رفت.

 

تاسیسات تصفیه آب جوامع به اندازه چاه‌های فردی در معرض خطر هستند.

 

تنها نیم ساعت رانندگی در شرق شامپاین در شهرستان همسایه ورمیلیون، کارخانه تصفیه آب سطحی آکوا ایلینویز، آب آشامیدنی دریاچه ورمیلیون را که به حدود 38000 نفر سرو می‌شود، تمیز می‌کند.

 

مدیر کارخانه، دیوید کرونک، گفت که نیترات در عرضه یک مشکل فصلی است.

 

او گفت که در بهار - زمانی که برخی کشاورزان کود می‌دهند و زمانی از سال که انتظار می‌رود شاهد یکی از بزرگترین افزایش بارندگی به دلیل تغییرات آب و هوایی باشیم - غلظت نیترات می‌تواند 12 تا 13 میلی گرم در لیتر قبل از تصفیه آب باشد. . حد فدرال 10 میلی گرم در لیتر است.

 

کرونک گفت: در دهه 1990، زمانی که سطح نیترات از حد فدرال خارج شد، به ساکنان آب بطری داده شد. بنابراین، در سال 2000، یک واحد تبادل یونی 4 میلیون دلاری برای فیلتر کردن آب نصب شد.

 

کرونک گفت که گیاه او با کشاورزان کار می‌کند، بنابراین آنها از بهترین روش‌ها برای اطمینان از ورود نیترات‌ها به آب استفاده می‌کنند.

 

این دفاع اصلی شماست، صادقانه. ما آخرین دفاع هستیم.» ما در اینجا آب شما را برای نوشیدن بی خطر می‌کنیم. اما برای بقیه حوضه رودخانه می‌سی سی پی چه می‌کند؟ هنوز به آنجا می‌رود.»

 

یکی دیگر از مشکلاتی که جوامع در سراسر کشور از رواناب با آن روبرو هستند، شکوفه‌های جلبک سمی در دریاچه‌ها و حوضچه‌ها است.

 

آوا بوسول، مدیر خدمات زیست محیطی McCloud Aquatics، یک شرکت مدیریت دریاچه مستقر در ایلینوی شمالی، گفت سیانوباکتری‌ها، نوعی جلبک سمی، در برخی مناطق کشاورزی یا مناطقی که توسعه شهری زیادی در ایلینویز دارند، بیشتر شده است.

 

به گفته او، اگرچه جلبک‌های سبز معمولی بیشتر از سیانوباکتری‌ها توسط این شرکت یافت می‌شود، اما جلبک‌های سبز همچنین می‌توانند ماهی‌ها را از اکسیژن محروم کنند، اگر دریاچه یا استخر درمان نشود.

 

اگرچه کاهش کیفیت آب که آنها مشاهده کرده‌اند می‌تواند به دلیل افزایش کلی شکوفه جلبک‌ها باشد، Boswell گفت که می‌تواند به افزایش دفعات آزمایش نیز نسبت داده شود.

 

"ضعیف، بدون تمرکز و کمبود بودجه"

تلاش برای تنظیم کاربرد کود و رواناب با مقاومت شدید صنعت کشاورزی مواجه شده است.

 

این چالش، از قضا، با قانون آب پاک در سال 1972 دشوارتر شده است. اگرچه کشاورزی مدت‌هاست که به عنوان منبع اصلی آلودگی آب شناخته شده است، قانون مهم کشور به صراحت تخلیه‌های آن را از مقررات مستثنی می‌کند.

 

یکی از محققین دانشگاه وندربیلت به نام جی بی رول در سال 2000 نوشت، در نتیجه، تلاش‌ها برای رسیدگی به آن «ضعیف، بدون تمرکز، و بودجه کم» بوده است، و لابی‌های شدید گروه‌های مزرعه‌ای باعث شده تا قوانینی به اجرا نگذارند.

 

این همان چیزی است که در سال 2014 اتفاق افتاد، زمانی که دولت اوباما به دنبال تعریف گسترده‌تری از آب‌هایی بود که با این اقدام محافظت می‌شوند، اقدامی که کشاورزان آن را بیش از حد نامیدند. آنها می‌ترسیدند که دولت تلاش کند خندق‌ها، حوض‌ها و حتی گودال‌های آبیاری آنها را تنظیم کند.

 

فدراسیون اداره مزرعه آمریکا با راه‌اندازی یک کمپین #DitchtheRule پاسخ داد که این تلاش‌ها را به عنوان «غصب زمین» معرفی کرد.

 

به گزارش مرکز سیاست‌های پاسخگو، دفاتر کشاورزی دولتی و سایر گروه‌هایی که نماینده کشاورزان هستند نیز به این اقدام پیوستند. در سال 2015، فدراسیون اداره مزرعه آمریکا 2.8 میلیون دلار برای لابی کردن مسائلی که شامل قوانین آب پاک می‌شد، هزینه کرد.

 

EPA با کمپین خود به نام #DitchtheMyth برای مبارزه با آنچه که "اطلاعات غلط" نامیده می‌شود، پاسخ داد. اداره حسابرسی دولت بعداً متوجه شد تاکتیک‌های دیگری که به کار می‌برد، قانون علیه تبلیغات مخفی را نقض می‌کرد.

 

در نهایت، این قانون به هم ریخت.

 

چند سال قبل از آن نبرد، در سال 2011، EPA هشدار داده بود که نیمی از جریان‌های آب در ایالات متحده دارای سطوح متوسط ??به بالا نیتروژن هستند و نقض آب آشامیدنی نیترات در هشت سال گذشته دو برابر شده است.

 

آژانس این هشدار را در آنچه به عنوان "یادداشت استونر" شناخته می‌شود صادر کرد و پیشنهاد کرد که ایالت‌ها این سطوح را با تمرکز بر چندین حوزه از جمله استفاده از کودهای کشاورزی کاهش دهند.

 

اما، یک دهه بعد، ایلینوی و سهامداران آن هنوز در حال اجرای طرحی برای کاهش رواناب هستند.

 

ترور سمپل، هماهنگ کننده اجرای استراتژی کاهش اتلاف مواد مغذی ایلینوی برای EPA ایالت، گفت: «شما در تلاش هستید تا بر تغییر در حدود 22 میلیون هکتار از زمین‌های زراعی که توسط حدود 72000 کشاورز مستقل اداره می‌شود، تأثیر بگذارید و این یک پیشرفت بزرگ است.

 

EPA ایالتی یکی از چندین شریک در تلاش مداوم برای کاهش رواناب است. سایرین شامل وزارت کشاورزی ایالتی و اداره مزرعه ایلینوی است.

 

لورن لورکینز، مدیر سیاست زیست محیطی دفتر مزرعه ایلینوی، گفت که گروه‌ها یادداشت استونر را مورد توجه قرار دادند. "اکنون ما کاملاً در میانه اجرای استراتژی خود برای یک چالش بسیار پیچیده زیست محیطی هستیم."

 

چارلز مایر، یک قانونگذار جمهوری خواه، گفت که اکثر کشاورزان در حال حاضر تمام تلاش خود را می‌کنند تا محیط زیست را برای نسل بعدی بهتر بگذارند.

 

او گفت: «کشاورز نمی‌خواهد برای کودی که در نهایت شسته می‌شود و در آب فرو می‌رود، هزینه بپردازد. "ما می‌خواهیم کود را در خاک نگه داریم."

 

اقدام کردن

نشانه‌هایی وجود دارد که برخی از برنامه‌های دولت در حال افزایش است.

 

در ایلینویز، برنامه پوشش‌های پاییزی برای پس انداز بهاری 5 دلار تخفیف بیمه برای هر هکتار محصول پوششی ثبت نام شده ارائه می‌دهد. در طول فصل رشد 2019-20، ایالت برای 50000 هکتار بودجه داشت.

 

سهم فقط یک هفته پس از افتتاح پر شد.

 

طبق گزارش دوسالانه ایالت، فصل گذشته، این تخصیص در 12 ساعت با 130050 هکتار اضافی درخواست شده بود. اکنون، طبق EPA ایالت، این برنامه سقف هکتاری خود را دو برابر خواهد کرد.

 

فراتر از نگهداری در کود، گیاهان پوششی ممکن است میزان تولید غذا را در یک مزرعه بهبود بخشند. بر اساس برنامه تحقیقات و آموزش کشاورزی پایدار، برنامه‌ای که توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده حمایت می‌شود، مزارعی که حداقل برای پنج سال متوالی از محصولات پوششی استفاده می‌کنند، می‌توانند انتظار افزایش سه درصدی در تولید ذرت و حدود پنج درصد افزایش در تولید سویا را داشته باشند.

 

آن ویلیامز، نماینده ایالت دموکرات در ایلینوی و رئیس کمیته انرژی و محیط زیست ایالت، گفت که بسیاری از جامعه کشاورزی با دیدن این مزایا در حال سازگاری هستند.

 

او گفت: «با وجود تأثیرات آب و هوایی، این مزایا برای بازده و سود آنها دارد. «آن وقت است که شما واقعاً می‌توانید یک استدلال قوی واقعی ارائه دهید که پذیرش اجرای نه تنها به نفع جامعه و جهان به طور کلی نیست، بلکه به نفع اقتصادی شماست.»

 

اما بر اساس گزارش دوسالانه این ایالت، اجرای تمام شیوه‌های مدیریتی لازم در کشاورزی می‌تواند پرهزینه باشد – حدود 789 میلیون دلار در سال برای کاهش نیتروژن و فسفر در اهداف بلندمدت.

 

ویلیامز گفت: «واقعیت این است که پرداختن به آسیب‌های ناشی از بحران آب‌وهوایی و کاهش آسیب‌های ناشی از آن، اقدامات تهاجمی طولانی‌مدت پایدار در تمام سطوح دولت را به دنبال خواهد داشت». "من فکر می‌کنم که این امر به ترکیبی از آموزش (و) منابع بیشتر اختصاص داده شده به جامعه کشاورزی نیاز دارد."

 

گرگ از شبکه پریری ریورز گفت که اکنون زمان اقدام فرا رسیده است، در غیر این صورت سازگاری با آن دشوارتر خواهد بود.

 

او گفت: «با مشاهده تغییر آب و هوا، رسیدن به جایی که می‌خواهیم سخت‌تر می‌شود. "واقعا زمان مناسبی برای امتحان کردن چیزهای جدید وجود ندارد، اما این چیزی است که بدتر می‌شود."